2/9

Heeyy !!

Imorse så kom bara Fanny till mig eftersom Ellen är hos sin mormor och morfar...
Vi cyklade till skolan och hade tråkiga lektioner och sista ämnet var Idrott !!,
min favorit !! Vi i våran kommun har en tävling i friidrott med olika grenar , det är
60m , 60m häck , höjd hopp , länghopp , kula , stafett , mini-maraton och kasta spjut.
Man får aldra mins välja 2 grenar och mäst 6st .
Jag ska välja 60m , 60m häck , höjdhopp , längdhopp , kula och stafett (om jag hamnar
i ett bra lag) :p .
I alla fall vad jag skulle komma fram till var att vi hoppade höjd idag och jag hoppade 1.10m
näst högst i klassen , det var ganska kul :)

 Här kommer en bild på glada mig i mörkret :p (har inte tagit så mkt bilder idag)
















// puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0