6/10

Torsdag

Idag har det vart den ''roliga skoldagen'' tycker jag därför att vi har 3 roliga ämnen:
Elevensval ( ett ämne där eleverna själva får välja ett ämne dom vill jobba med ) ,
träslöjd och bild. På träslöjden får alla i 6:an en träbräda som är 1meter som man
får välja själv vad man vill göra för något utan den . Jag håller på att göra en hylla
där jag ska ha småsaker :) .

Jag fick alla rätt på matte läxan och engelska glosorna ! :)   ( inte för att nån bryr sig
men ändå ) .

Idag var jag , pappa och Pelle ute i skogen , det var jätte skönt !!
Imorn har vi engelska förhör på en massa Verb TRÅKIGT !!
Nu ska jag plugga lite till sen ska jag gå och lägga mig :D






ps. förlåt att jag inte har skrivit på 10000000000 år men jag har faktiskt inte haft
lust
:/         ds.
¨









//  Pu
ss



As god !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0