29/10-11

Heej !

I min klass har vi bestämt att vi ska sälja té , kaffe och kryddor så att vi kan
åka till Liseberg på skolresa , vi ska vara där i 2dagar ! Det kommer att bli så
kul !! Så jag började idag innan vi skulle äta så jag tog bara en snabb sväng
på 30min och jag sålde för 400 kr ganska bra tycker jag för en så kort stund!
Jag har bakat drömmar och mamma bakade kolakakor i förmiddags .
Så skönt det ska bli med höstlov nu i veckan , på Måndag så ska jag , Fanny
och Ellen på öppet hus i Allativitetshuset . På Tisdag eller Torsdag vill jag åka till
Hallsberg och bada med badbussen fast jag vet inte med vem eller vilka än.
Det var allt jag hade att skriva idag !









Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0