Torsdag 24/11-11

Torsdag!!

Idag har jag vart i skolan som vanligt och vi hade dom roliga ämnena : Träslöjd , Elevensval och
Bild ! :)
Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datorn och kollade på tv ett tag .
Imorn går jag till 14.10 gött !!
Efter skolan kommer pappa kanske och hämtar mig eller så får jag cykla hem till honom men det
¨spelar igentligen ingen roll för pappa bor ganska så nära skolan.
Vi ska åka till Örebro imorn och köpa julklappar ! Det ska bli kul , men jag vet inte riktigt vad jag
ska ge till alla , bläää!!
Jag kanske bloggar imorn i mobilen (om den inte dampar som den brukar när jag ska blogga).
Jag har väl ingenting mer att skriva om precis .





Puss!!












Kommentarer
Postat av: Tyra

Hihi aa men jag blir lätt brun och behåller lätt färgen ;) men det är ingen som tackar nej till det liksom :)

2012-02-08 @ 21:34:25
URL: http://tyrajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0